Vacature: Medewerker dienstverlening (24-32 uur)
Heb jij plezier in het beantwoorden van klantvragen? Voer jij makkelijk administratieve processen uit? Zet jij je (pro)actief in om taken efficiënt, goed en op tijd af te hebben? Kun jij werken volgens richtlijnen en instructies én blijf je daarbij klantgericht? Kom bij ons werken en draag je steentje bij aan onze mooie resultaten!

Vanwege een tijdelijke uitbreiding van ons team zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste medewerker dienstverlening.
Wat ga je doen?
Als medewerker dienstverlening beantwoord je alle binnenkomende vragen van werkgevers en werknemers over onze dienstverlening en vragen die voortkomen uit cao-afspraken. Je ondersteunt gebruikers van deze producten en diensten via de helpdesk. Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning bij vragen over de Cao Sociaal Werk, aanmeldingen voor de tool RIEwerkt! en controle en afgifte van EVC-certificaten. Daarvoor zorg je dat je inhoudelijk goed op de hoogte bent van onze dienstverlening en regelingen. Samen met je collega's verdeel je de telefoon- en maildiensten en archiveer je alle vragen en antwoorden op de juiste manier.
Daarnaast ondersteun je bij het uitvoeren van projecten. Dit kunnen uiteenlopende werkzaamheden zijn, zoals het mede-organiseren van bijeenkomsten, het onderhouden van contacten of het ondersteunen van de projectleiders.
Je werkt samen in een team met drie collega-medewerkers dienstverlening.
Wat breng je mee?
Je wilt vragen van anderen het liefst direct kunnen beantwoorden, zodat je ze meteen op weg helpt. Je stelt je dan ook behulpzaam op en bent makkelijk benaderbaar. Luisteren, doorvragen en samenvatten vind je belangrijk om de vraag goed te begrijpen en een passend antwoord te kunnen geven.
- Je werkt en denkt op mbo- of hbo-niveau.
- Je bent communicatief sterk, mondeling en schriftelijk.
- Je vertaalt complexe vragen naar pragmatische oplossingen en antwoorden.
- Je bent klant- en resultaatgericht.
- Je werkt planmatig en georganiseerd.
- Je werkt zelfstandig, maar ook goed samen met je team.
- Kennis van onze branches kinderopvang, sociaal werk en jeugdzorg is een pré.
Praktische zaken
- We zoeken iemand voor 24-32 uur per week.
- De aanstelling is in eerste instantie voor één jaar.
- De functie is gewaardeerd in schaal 7 van de Cao Sociaal Werk, afhankelijk van kennis en ervaring.
- We bieden een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Ons kantoor is in Utrecht. We werken hybride, waarbij je na de inwerkperiode de mogelijkheid hebt om één dag per week thuis te werken.
Over FCB
FCB is het landelijke arbeidsmarktfonds van de branches jeugdzorg, kinderopvang en sociaal werk. Op drie arbeidsmarktplatforms spelen werkgevers en vakbonden in op actuele spanningen, ontwikkelingen en vraagstukken met relevant arbeidsmarktonderzoek, projecten, dienstverlening en tools voor medewerkers en werkgevers. De sociale partners maken ook afspraken over arbeidsvoorwaarden en cao-projecten in de drie branches en sluiten cao’s af.
FCB is het landelijke arbeidsmarktfonds van de branches jeugdzorg, kinderopvang en sociaal werk. Op drie arbeidsmarktplatforms spelen werkgevers en vakbonden in op actuele spanningen, ontwikkelingen en vraagstukken met relevant arbeidsmarktonderzoek, projecten, dienstverlening en tools voor medewerkers en werkgevers. De sociale partners maken ook afspraken over arbeidsvoorwaarden en cao-projecten in de drie branches en sluiten cao’s af.
Enthousiast?
Ben jij de veelzijdige ondersteuner die wij zoeken? Dan komen we graag met jou in contact!
Mail je actuele cv met motivatie voor 18 maart naar Marja van Dijk, directeur FCB, mvandijk@fcb.nl. Heb je vragen over deze vacature? Bel dan (06) 23 87 25 27.